Caitlyn

dinsdag 18 november 2014

Meervoudige Apporteer Proeven gedaan....

Hallo allemaal,

Nou, even weer een update. Het is inmiddels al weer zoveel gebeurd. Ik heb een aantal Meervoudige Apporteer Proeven gedaan en ik heb er 1 behaald. Het had wel iets meer kunnen zijn, maar goed, het heeft zo niet mogen zijn. Toch is het vrouwtje trots dat ik er een heb gehaald. En verder heb ik best mooie dingen laten zien, zegt ze zelf.

Tijdens training

...tijdens de MAP geen gans willen meenemen, betekent dat ik er mee moet trainen...

In Schijndel viel er heeeeeeeel veel water uit de lucht!

In Halsteren tijdens de laatste proef, deze binnen was diploma behaald!

En dit eendje had ik natuurlijk ook.
Nog 1 wedstrijd in November, workingtest bij de Tollers en dan de winterstop. Veel trainen en volgend jaar naar de B2 hopelijk.

Poot van Caitlyn

Geen opmerkingen:

Een reactie posten