Caitlyn

zaterdag 23 augustus 2014

Plannen in duigen

Hallo allemaal,

We zijn woensdag voor Oogonderzoek in Rotterdam geweest en hier hebben we goed en slecht nieuws gekregen. Het slechte nieuws : mijn ogen zijn niet vrij van distichiasis, dus helaas dit is erfelijk en fokken is dus geen optie. Maar het goede nieuws : ik heb een milde vorm, geen last van en zal er ook geen last van krijgen in de toekomst. Het gaat hierbij om enkele zachte haartjes die aan de binnenkant van mijn ooglid staan. Nadat ik dit hoorde heb ik de hele dag op internet zitten zoeken naar deze afwijking en het kan ook heel ernstig zijn. En het is bewezen erfelijk te zijn. Jullie snappen dat ik enorm teleurgesteld ben, want ik had graag lieve pupjes gehad van mijzelf. Maar mijn mamma wil niet fokken met mij als er iets niet in orde is, dus gaat het niet gebeuren. Ze hebben gelijk mijn verkering uitgemaakt. En is nu op zoek naar een pupje voor in de toekomst. Jammer.....



Poot van Caitlyn.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten