Caitlyn

maandag 7 oktober 2013

KNJV wedstrijden

Hallo allemaal,

Nou inmiddels heb ik dus 5 KNJV wedstrijden gelopen en ook bij alle 5 mijn B-diploma gehaald.


Zaterdag 14 September 2013

KNJV wedstrijd van de Golden Retriever Club Nederland in Dongen. Het was een vreselijke regenachtige ochtend. Hierbij haal ik 72 punten. Dit zijn er niet zo veel, dus aangezien we morgen weer moeten aantreden in Texel gaat het vrouwtje alvast weg naar Texel. Wat blijkt in Texel aangekomen? Dat we de derde prijs hebben gewonnen. Ik was dus eigenlijk best wel goed, het was over het algemeen genomen best pittig beoordeeld.

Ik ben drijfnat van de hele ochtend regen,... maar ja,.. waterhond!

Mooie beker he?

Zondag 15 September 2013

Op Texel slaap ik in een tentje, meestal slaap ik minder vast dan, maar toch heb ik lekker liggen snurken. Moet er maar een keer aan wennen samen met het vrouwtje in een tentje te slapen. Het heeft niet zo heel veel geregend gelukkig.
Dit kleine tentje moet ik vanacht in slapen bij het vrouwtje

Hier lig ik vlak naast het vrouwtje te slapen in het ukkepukke tentje...

De dag zelf waait het enorm, maar ik heb er enorm zin in. Het gaat dan ook weer eens fantastisch, al heb ik besloten om niet meer te gaan zitten wat me zoveel punten kost dat ik helaas niet meer in de prijzen meeding. Maar dat mag de pret niet drukken, het was gezellig samen met de rest van de trainingsgroep en Adrie haalt haar B diploma, die is zo trots op haar meisje, Isis!
Zonde van die 7 omdat ik het konijn effe een keer neerleg en extra commando nodig is.

Zaterdag 28 September 2013

De laatste dit seizoen is in Hoofddorp. Het is prachtig weer, het is alleen een beetje frisjes, maar dat mag de pret niet drukken. Als later gedurende de dag de zon doorkomt is het ineens heerlijk warm. Alle proeven gaan eigenlijk best lekker maar de laatste proef was apport te land. Hierbij zie ik het konijn niet vallen en omdat het daarna een paar commando's kost om mij bij het konijn te krijgen krijg ik nog met pijn en moeite een zesje van de keurmeester. Pffff... maar toch nog een diploma.
Relaxstand in de zon.

Hier moet ik over water en dan over het pad in het bos zoeken.

In de zon kijken bij het dirigeren... dat ga ik ooit ook nog eens doen.

En wederom effe schrikken, met een mager 6-je voor het apport te land... pffff

Nou, het doel was om minimaal 2 diploma's te halen waarvan 1 minimaal 68 punten. Dan kunnen we zeggen dat 5 diploma's met als laagste 68 punten toch wel een goed resultaat is van dit seizoen. Tja, we zijn wel druk geweest in September, maar niet voor niets. Volgend jaar Mappen!

Poot van Caitlyn

Geen opmerkingen:

Een reactie posten